Her finder du svar på de mest almindelige support spørgsmål om app’en.
Hvis du ikke kan finde løsningen her, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen.
Der er ingen lyd i videoerne?
Dette problem optræder på iPhone’s og skyldes, at telefonens ringetone er sat på lydløs (“mute”). Dette lukker så også for lyden i videoerne i det system, appen er skrevet i.
For at få lyden frem igen, prøv at skubbe den lille knap over lydstyrke kontrollen, så den skifter position. Så dukker lyden op i videoerne igen.
Hvordan afbryder vi et forløb, så vi kan starte forfra?
Hvis I har startet et forløb, og undervejs finder ud af, at I gerne vil starte forfra, så kan I nemt gøre det inde fra app’en.
Gå ind på Forløbet – øverst til højre er der en rund ikon, som I kan trykke på for at genstarte forløbet. Når I trykker på den runde ikon, vil I blive bedt om at bekræfte at I gerne vil starte forløbet forfra. Hvis I bekræfter (ved at vælge “Start forfra”) så vil forløbet blive nulstillet, og I er tilbage på startskærmen.